Emma Watson Yeni Hermione'yle Tanıştı!


Emma Watson geçenlerde Harry Potter and the Cursed Child'ı izlemeye gitti. Aynı zamanda oyunda Hermione'nin daha yaşlı halini canlandıran Noma Dumezweni'yle tanıştı. West End yapımın hazırladığı Harry Potter and the Cursed Child 2 perdelik bir oyun. Oyunu izleyip, oyuncularla tanışan Emma Watson'ın söylediğine göre, bu oldukça pozitif bir deneyimdi.

Emma Watson, o günden fotoğrafları Facebook hesabından şu notla paylaştı:

"Dün Cursed Child'ı izlemeye gittim. Oraya beni neyin beklediği konusunda hiçbir fikrim olmadan gittim ve İNANILMAZDI. Oyun hakkındaki bazı şeyler, filmdekilerden bile daha güzeldi diyebilirim. Oyunu izlemek, beni Hermione'ye ve hikayeye, Deathly Hallows çıktığından bu yana daha çok bağlanmış hissettirdi, ki bu adeta bir hediye. Noma'yla tanışmak ve onu sahnede izlemek; daha yaşlı halimle tanışmak ve onun bana her şeyin iyi olacağını söylemesi gibiydi. Tahmin edebileceğiniz gibi bu son derece rahatlatıcıydı (ve duygusal)! Ekip ve oyuncular beni aileden biriymişim gibi ağırladı. Noma olmasını en fazla isteyebileceğim kadar iyidi. O harika. Müzik güzel... Devam edebilirim... İşte Noma ve ekiple tanışmamdan birkaç fotoğraf. Sevgiler, E"


Harry Potter and the Cursed Child, resmi olarak Harry Potter serisinin 8. öyküsü. Jack Thorne ve John Tiffany'nin de katkısıyla J. K Rowling tarafından geliştirilen öykü, Hogwarts Savaşı'nın 19 yıl sonrasını anlatıyor. Yani bu da Harry, Ron ve Hermione'nin 30'lu yaşlarının sonlarına denk geliyor.

Hiçbir şey Noma Dumezweni ve Emma Watson'ı birlikte ve birbiriyle olmaktan mutlu olarak görmekten güzel olamaz.

Cinemablend'den alıntılanan bu yazının gerçek yazarının oyun hakkındaki düşünceleri şöyle:

"Harry Potter and the Cursed Child'ı izledikten sonra söyleyebileceğim birçok pozitif şeyden biri de, Dumezweni'nin Hermione Granger'ın ruhunu ne kadar iyi yakaladığıydı. Yeni oyuncuların bu karakterleri canlandırmasının nasıl olacağını merak ediyordum. Harry Potter filmlerindeki tasvirlerine oldukça alışmıştım. Cursed Child'ın oyunculuğuna, metnine ve gidişatına bir övgü olarak söylemeliyim ki sevdiğim karakterlerin bu yeni, daha yaşlı versiyonlarına alışmak çok kolay oldu. Emma Watson için Hermione'nin yeni versiyonunu görmek birazcık gerçek üstü olmuştur diye düşünüyorum. Ama kendi sözleriyle de ifade ettiği gibi, bu deneyiminden oldukça zevk almış."

Kaynak: Cinemablend

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.