Quentin Tarantino Yazdığı En İyi Karakteri Açıkladı


Django Unchained'ın Django'sundan, Kill Bill'in Beatrix Kiddo'suna Hollywood'un en güçlü karakterlerini yaratan Quentin Tarantino, Jerusalem Film Festivali'nde konuşurken yazdıkları arasından bir rolün onun için daha çok öne çıktığını söyledi: Soysuzlar Çetesi (Inglourious Basterds) filminden Christoph Waltz tarafından canlandırılan Col. Hans Landa.

"Landa bugüne kadar yazdığım ve belki de tüm ömrüm boyunca yazacağım en iyi karakter. Onu yazarken onun dilbilimsel bir deha olduğunu fark etmemiştim. O büyük ihtimalle Nazilerin tarihinde mükemmel Yiddiş (eski İbranice) konuşabilen tek kişi."

Tarantino aynı zamanda karakteri canlandıracak oyuncuyu seçmenin ne kadar zor olduğunu da anlattı.

"Endişelenmeye başlamıştım. Mükemmel Landa'yı bulamazsam, filmi geri çekecektim. Kendime bir hafta daha verdim ve ardından fişini çekecektim. Sonra Christoph Waltz geldi ve onun o olduğu ve her şeyi yapabileceği açıkça belliydi.  O inanılmazdı, bize filmimizi geri verdi."

Sizin favori Tarantino karakteriniz kim?

1 yorum:

  1. bridget von hammersmark karakterini çok beğenmiştim ben

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.