Jared Leto'nun Joker'i Canlandırırken Yaptığı 5 Çılgınca Şey!


Jared Leto, başarılı performanslarıyla bilinir. Oscarlı oyuncu, Joker'i canlandırdığı Suicide Squad filminde de rollerine olan bağlılığını ve oyunculuk tutkusunu bir kez daha kanıtladı. Jared Leto, film çekimleri boyunca Joker'le neredeyse bütünleşmiş ve tam da Joker'in yapacağı tarzda şeyler yapmış. İşte Jared Leto'nun DC'nin ikonik kötü karakterine dönüşürken yaptığı 5 çılgınca şey:

1. Çekimler boyunca karakterinden çıkmadı


Filmin diğer başrol oyuncuları Leto'nun sette asla karakterinden çıkmadığını söylüyor. Hatta, Will Smith Ekim ayında Apple Beats 1'e verdiği röportajda hala gerçek Jared Leto'yla tanışmadığını söylemişti.

"Suicide Squat çılgıncaydı. Jared Leto'yla gerçekten hiç tanışmadım. 6 ay boyunca birlikte çalıştık ve 'Action' ve 'Cut' dışında hiçbir kelime konuşmadık. Hiçbir zaman 'Merhaba' ya da 'İyi Günler' demedik. Onunla sadece ben Deadshot, o Joker'ken konuştuk. Abartmıyorum, onunla daha hiç tanışmadım. Onu ilk gördüğümde söyleyeceklerim şunlar olacak: 'Hey, Jared. Nasılsın?' Onunla kameralar çekmiyorken bile tek bir kelime bile konuşmadık. O hep Joker'di."

Başrol oyuncularından Captain Boomerang'ı canlandıran Jai Courtney'se şöyle demişti:
"Çalışmaya başladığımızdan beri Leto'yu karakteri dışında görmedim diyebilirim."

Yönetmen David Ayer, Yahoo'ya Leto'nun metotlarını uygularken Instagram'daki uyuşturucu babalarından ilham aldığını söylemişti.

"Uyguladığı metotların çoğu, kendi çapında bir tarihi olan ve dünya üzerinde ayak izi bırakmış bir karakter yaratmaya ve bu yüce varlığı kendi zamanımız, kendi gerçekliğimiz içinde bulundurmaya yönelik. Eğer onun gibi bir adam bugün gerçekten var olsaydı, nereden gelirdi? Ne iş yapardı? Kimleri tanırdı? Nasıl görünürdü? Kendi kafamda Instagram'daki uyuşturucu babalarından ilham alıyorum. Bir kötü adamın yaşam tarzını anlamak için harika bir yol."

2. Margot Robbie’nin Canlandırdığı Harley Quinn'e Bir Sıçan Gönderdi


Leto, set arkadaşlarından bazılarına korkunç hediyeler göndererek metot oyunculuğunu ayrı bir seviyeye taşıdı. Slipknot'u canlandıran Adam Beach, E! News'e verdiği röportajda Leto'nun Margot Robbie'ye içinde sıçan olan siyah bir kutuyla birlikte -canlı bir sıçan- güzel bir aşk mektubu yolladığını söyledi.

Margot, rahatsız edici hediyeler alan tek kişi değildi. Beach'in söylediğine göre, Leto aynı zamanda Will Smith'e de bir mektupla birlikte birkaç mermi göndermişti.

3. Tüm ekibe ölü bir domuz gönderdi... ve diğer iğrenç şeyler


Margot Robbie ve Will Smith'e gönderdiği hediyeler yetmezmiş gibi, Leto tüm ekibe videolu bir mesajla birlikte bir domuz leşi gönderdi. Adam Beach'in söylediğine göre, Leto çekimlerin başına katılamamıştı. Ancak oyuncuların, karakterini oldukça ciddiye aldığını görmelerini istemişti.

"Kısaca, söylediği şuydu, 'Millet, orada olamıyorum ama benim de işimi en az sizin kadar gayretle yaptığımı bilmenizi isterim.' Videoda karakterine girmişti. Aklımızı başımızdan aldı. O gün anladık ki, bu gerçek."

Daha da ilginci, ölü domuz Jared Leto'nun oyuncu arkadaşlarına gönderdiği en tuhaf hediye değilmiş. Jared Leto Nisan ayında Entertainment Weekly'ye verdiği röportajında, ekip arkadaşlarına anal boncukları (anal bead- bir çeşit seks oyuncağı) ve kullanılmış prezervatifler gönderdiğini söyledi.

4. Scott Eastwood'u Korkuttu


Scott Eastwood E! News'e verdiği röportajında set sırasında Leto'ya yaklaşmaya çok korktuğunu itiraf etti. "Ona yaklaşmaya birazcık korkmuştum. Çünkü bu olanları mahvetmek istememiştim. Ancak onu daha önceden tanıyordum. Onunla o Joker olmadan önce tanışmıştım. Onunla sadece Jared Leto'yken tanışmıştım. O yüzden de onun bu şeyini (karaktere girişini) mahvetmek istemiyordum."

5. Yönetmen David Ayer'ı Kendine Hayran Bıraktı


Suicide Squad'ın yönetmeni David Ayer, USA Today'e şunları söyledi:

"Büyük bir başarı, boynunuzun arkasındaki tüyleri bile diken diken ediyor. Batman hayranıysanız eğer, Joker'i hem sevmek hem de ondan nefret etmek zorundasınız çünkü o bugüne kadar ki en gözü korkutan düşman. Onun sadece setlerimden birinde bulunması bile, benim için unutulmaz bir şeydi."

David Ayer, bu ay Yahoo'ya verdiği röportajdaysa şunları söyledi:
"Sıkça kendi kendini yeniden doğurmak zorunda kaldı, uzaklara gidiyor, geri geliyor, çekim yapıyor, uzaklara gidiyor... Joker'in olmanız gereken biri olduğunu düşünün, bu karakteri oynamanın onun için ne kadar yorucu ve acılı olduğunu anlayabilirsiniz. Ama o işe geldiğinde hissediyorsunuz, ekip hissediyor, herkes hissediyor. Bu sanki kuşların uçmayı bırakması gibi. O çok korkutucu."

Jared Leto'nun canlandırdığı Joker, şimdiden hepimizin hafızalarına kazınacak gibi görünüyor. Sabırsızlandığınızı biliyorum, ancak Jared Leto'yu Joker olarak görmemize, Oscarlı aktörün inanılmaz metot oyunculuğunu izlememize daha 1 ay var. Suicide Squad, 12 Ağustos'ta vizyona giriyor. Filmden sonra inceleme yazısında görüşmek dileğiyle!

1 yorum:

  1. Jared leto mükemmel olmasına mükemmeldi ama senarist neyin kafasındaysa Jokeri sadece 7 8 dk görebildik

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.